Eén vaste prijs, volledige service:
boekhouding op maat!

[medewerkers_1]*12+[banktransacties_1]+[ecommerce_1]
/maand
Optioneel

Salarisadministratie

OSS BTW-aangifte
(e-commerce)

OSS BTW-aangifte (e-commerce)

[vennoten_2]*12+[medewerkers_2]*12+[banktransacties_2]+[ecommerce_2]-24
/maand
Optioneel

Salarisadministratie

Aantal vennoten

OSS BTW-aangifte
(e-commerce)

OSS BTW-aangifte (e-commerce)

[inkomstenbelasting_3]*12+[medewerkers_3]*12+[banktransacties_3]+[ecommerce_3]
/maand
Optioneel

Salarisadministratie

Aangifte inkomstenbelasting

OSS BTW-aangifte
(e-commerce)

OSS BTW-aangifte (e-commerce)

[inkomstenbelasting_4]*12+[medewerkers_4]*12+[banktransacties_4]+[ecommerce_4]
/maand
Optioneel

Salarisadministratie

Aangifte inkomstenbelasting

OSS BTW-aangifte
(e-commerce)

OSS BTW-aangifte (e-commerce)

Veelgestelde vragen

We bieden een compleet pakket, zodat jouw administratie volledig up-to-date is én blijft. Jouw inkoopfacturen, verkoopfacturen en banktransacties worden verwerkt. Daarnaast verzorgen we de btw-aangiften. Over de jaarrekening en de aangifte inkomstenbelasting en/of vennootschapsbelasting hoef je je ook geen zorgen te maken. Uiteraard zijn we ook altijd bereikbaar mocht je nog vragen hebben over je administratie.

Optioneel bieden we salarisadministratie voor jouw personeel.

Zo min mogelijk, zodat jij je volledig kunt focussen op je onderneming. Het enige dat we van je vragen is om je inkoopfacturen en bonnetjes met ons te delen. Verkoopfacturen kun je ook aanmaken binnen jouw eigen account.

Dat kan op drie manieren:

  1. Je krijgt een uniek e-mailadres wanneer je klant wordt bij ons. Facturen kun je naar dit e-mailadres sturen en dan kunnen wij aan de slag.
  2. Via een mobiele app kun je facturen en bonnen uploaden naar je administratie.
  3. Upload je facturen en/of bonnen direct vanaf je computer naar je administratie.

We kunnen helaas niet jouw volledige historie inladen. We kunnen wel alle transacties van het huidige boekjaar inlezen en verwerken. Tenslotte maken we de beginbalans op, zodat jouw administratie weer helemaal up-to-date is.

We kunnen koppelen met iedere Nederlandse bank. Voor die bankkoppeling geef je toestemming binnen jouw eigen account. Deze toestemming dient iedere 90 dagen vernieuwd te worden. Je krijgt automatisch een melding wanneer het zover is.

Absoluut! Bij ons kun je facturen versturen voor de verschillende bedrijfsnamen die je voert. Voor elke handelsnaam kun je een eigen logo en/of achtergrond in je administratie zetten en eventueel een ander bankrekeningnummer opgeven. Zo ontvangt je klant een factuur van het bedrijf dat de dienst heeft geleverd en kun je toch de gehele administratie van je bedrijf in één administratie doen.

Ja, je kunt op elk moment, met een opzegtermijn van een maand, opzeggen. Je abonnement stopt dan aan het einde van de maand die volgt op de maand waarin je hebt opgezegd. We gaan je niet aan langdurige contracten houden.

Meer vragen? Neem dan hier contact op.

Meer vragen?
Neem dan hier contact op.